luni, 12 decembrie 2011

Zbor frant

 
Pot sa zbor
 
                                Malina Olinescu
 
"Ploaia se revarsa si ma spala de pacate
Soarele se-aprinde din lumina lui sa-mi dea,
stau intinsa-n Iarba si sunt una cu Pamantul,
taina Fericirii e aici in palma mea.

pot sa zbor,
daca vreau ating un nor
si cobor.

pot sa zbor,
sunt un fulg aprins de dor
pot sa zbor.

Tu alergi spre mine si ai bratele deschise,
vreau sa vii si totusi parca vreau sa te opresc,
scena se repeta, am trait-o eu in Vise,
ochii tai sunt raze, ei ma ard si ma topesc

ca o bucurie Ploaia mea,
tu esti apa vie din viata mea,
cade-o Picatura, beau din ea,
taina Fericirii e aici in palma mea.

pot sa zbor,
daca vreau ating un nor
si cobor.

pot sa zbor,
sunt un fulg aprins de dor
pot sa zbor.

am in suflet doar lumina,
spre Soare as vrea zbor,
sa ma inalt si sa plutesc pe un nor
vreau..

pot sa zbor,
daca vreau ating un nor
si cobor.

pot sa zbor,
sa zbor,
sunt un fulg aprins de dor,
pot sa zbor.

pot sa zbor,
daca vreau,
daca vreau ating un nor
si cobor.

pot sa zbor,
sa zbor,
sunt un fulg aprïns de dor,
pot sa zbor."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aripi, cuvintelor tale, aici..