luni, 19 decembrie 2011

Scena


Oameni
                                  versuri Aurelian Andreescu
  "Oameni, oameni, semanati...
Cu iubire, câmpia din voi...
Oameni, oameni, minunati...
Treziti muntii, batrâni de ploi...
Oameni, oameni, învatati...
De la pasari, curajul în zbor...
Oameni, oameni, oameni, cautati...
Foc de soare, stralucitor.
Fir de aur, se înalta, catre soare mereu,
Fir de aur, vis de aur,
Cântul vostru si al meu...
Oameni, oameni, semanati...
Cu iubire, cararile...
Oameni, voi oameni
Semanati cu iubire, câmpia din voi.
Ooo, oameni...Oameni. oameni...
Cautati... Foc de soare, stralucitor...
Fir de aur se înalta, catre Soare mereu,
Fir de aur, vis de aur,
Cântul vostru si al meu...
Oameni, oameni, oameni,
Semanati, cu iubire... Cararile...
Ooo, oameni, oameni, oameni,
Cautati, foc de soare, stralucitor...
Ooo, oameni, oameni, oameni,
Semanati, cu iubire... Cararile...
Ooo, voi oameni, vooi oameni
Minunati..."

    Mi-a trebuit ceva timp sa inteleg scena si rolurile ei, sa trec de aparenta valtorii si a artificiilor iluzorii.
    Sa-mi dau seama ca "totul este inversul totului". Ca traiesc Visul. Si ca Oglinzile ma infatiseaza pe mine insami, fara sa poarte vreo vina, luciul lor raman clar chiar daca imaginea mea in ele imi parea distorsionata si mata.
    Au fost ani in care am intalnit oameni ale caror chipuri le cunosteam de undeva, ori ale caror maini le mai tinusem altadata in palma mea. Oameni cu ale caror suflete, sufletul meu s-a unit pana la string intro aceeasi emotie mare, gandind la fel, simtit la fel, iubind la fel, intrun dans armonios al destinului de ca si cand m-as fi stiut cu ei de sute de ani.
    "Intamplarilor" acestora o singura trasatura le-a ramas constanta, necesitatea pe care am simtit-o empiric si instinctual de a cobora adanc in mine insami pentru reamintirea!
      Atunci am inteles scena si actantii ei, am cunoscut izvoarele si Esenta.
      Am inteles rolurile si am dat mastile jos, am inteles ca trebuie sa ma fac departe ca sa-mi incap in ochi.
      De vreme ce nasterea este coborare, cautarea Sinelui nostru nu se poate face niciodata in exterior ci doar in interior profund, inapoia noastra, a imaginii de sine cu care ne inconjuram, iar pentru a afla Adevarul trebuie sa dam mastile la o parte si sa sondam adanc, nu pot afirma decat ca in aceasta experienta in care ne aflam acum, termenul de evolutie spirituala este caduc. Sufletul  ESTE, cu mult inaintea ta!
     In om vii ca sa Fii Om!
             
      Din momentul in care intelegi toate acestea, Cerul coboara in tine, stai alaturi de vorba cu Dumnezeu, susul si josul, inferiorul si superioritatea nu mai au niciun inteles si nicio relevanta.
      "Salvatorul" nu mai are rol pentru ca "de salvatul" nu exista. Fiecare urmeaza propriul sau destin si nimeni nu are dreptul sa intervina in curgerea altui destin in afara de al sau, propriu!
     Oameni, oameni, semanati, cu iubire campia din voi, Oameni, voi oameni semanati, cu iubire Cararile....Doar atat, cu iubire semanati Cararile!
      Am parasit scena demult, am coborat in om si-am Devenit...
      E vremea adevarului...Mos Craciun exista!

3 comentarii:

  1. Omul s-a nascut sa fie Om.
    "Sah lui Dzeu" :)

    Imi place ca te regaesti in tot ce scriu...si ca ai inteles in sfarsit ca orice coborare in Om este minunea eternului Dat.
    Sansa noastra de izbavire

    Te imbratisez cu mare iubire

    RăspundețiȘtergere
  2. Celesta mea,
    "ochiii" mei dintotdeauna au vazut in om si dincolo de el...desavarsirea.
    Ma situez de mult in afara scenei, in interiorul meu. Si ma fericeste orice scriere, vers, fraza, cuvant, care defineste cu claritate simtirile mele, :).
    De aceea iubesc fiinta ta, pentru ca tu aduci lumii Cuvantul!
    Postarea asta s-a nascut din freamatul meu interior determinat de faptul ca atat de multi dintre noi, oamenii, se erijeaza in "salvatorii" altor oameni, socotind ca binele cel mai inalt al altcuiva il stiu doar ei si nu fiecare om, pentru el insusi. Oamenii aflati intro continua "evolutie spirituala" ce se simt datori sa "lumineze", sa "trezeasca" si pe altii.
    Imbratisate sunt sufletele noastre!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc asemenea, Om frumos!
    Sa-ti aduca sfantul Craciun un brad plin de daruri si oameni cu miez alaturi.
    Sa ai sarbatori in pace si armonie impreuna cu toti ai tai, frumosi si sanatosi.
    Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere

Aripi, cuvintelor tale, aici..