sâmbătă, 4 februarie 2012

Daca

Daca muzica ar fi hrana iubirii, harniti-va iubirea

Daca ai vise trebuie sa stii ca ai dreptul la ele, precum pamantul la ploile sale


Daca ar fi ceva ceea ce n-ar trebui sa uiti vreodata ar fi aceea ca tu trebuie doar sa  fii, restul curge firesc spre victoria ta, fara sa duci vreodata vre-o lupta


Daca ti s-ar intampla vreodata sa-ti doresti sa marturisesti ceva si sa n-ai cuvintele potrivite gandeste-te ca sufletul tau o poate face pentru tine prin punti de curcubee


Aminteste-ti ca faptul de a fi aici, acum, e o binecuvantare. Tine ochii deschisi, pastreaza-ti libertatea!



N-am intalnit inca pana acum un mod atat de inaltator de a spune cuiva pe nume

4 comentarii:

  1. Rodul acestor momente, oglindirea neantului adevarului...
    Esenta libertatii, evolutiei noastre astrale...
    Ce poate fi mai clar de-atat?...
    iubire:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Romeo, :), nimic mai clar!
    Ardere, consum, purificare, lumina, inaltare...
    Iubesc, viata-visul in care invinge doar sufletul prin curcubeele lui, in libertate si firesc, sa-mi pot re-scrie numele - iubirea!

    RăspundețiȘtergere
  3. vai suflete!
    caii sunt viata mea, iar melodia ce-ti poarta numele e confirmarea iubirii din tine, care mi-a adus in dar libertatea manjilor!

    TE IUBESC

    RăspundețiȘtergere
  4. Celesta mea,
    ...ca sa nu uiti ca nu ai de ce sa induri si sa te supui vreodata, ci trebuie sa-ti scuturi "coama" si sa-ti reiei galopul, pentru ca te-ai nascut ca sa fii Libera!
    Alaturi iti stau!

    RăspundețiȘtergere

Aripi, cuvintelor tale, aici..