sâmbătă, 20 octombrie 2012

Cu Inocenta incepand...

          INFLUENTEAZA MEDIUL DOAR PRIN SIMPLA TA PREZENTA!....fara nicio anume intentie definita!
         Influenteaza masa, masa tine vibratia jos, oricat de zmeu te-ai inalta, sforile se trag de jos, de Masa! Masa are nevoie de tine pentru ca la rigoare, si din perspectiva lui Unu TU esti MASA!
     Am avut si dilema mentala ca adica cum poti influenta ceva....constient....dar totusi...fara intentie?  
     Si m-am observat, m-am introspectat pana in cele mai adanci abisuri ale psihicului meu si dincolo de el, temandu-ma cumva de umanul din mine si de perfidele uneori, dorinte ale sale egotice si manipulatoare
     Insa nu, am inteles ca o poti face fara intentionalitate, tu doar observi acel mediu, Om ca sa avem un exemplu clar, si-l VEZI nu cu vederea, adica il simti sa zicem, intri in polaritatea lui sau...Empatizezi, spus asa e mai simplu. Empatizeaza, omul "vorbeste" fara vorbe mai mult decat o face cu vorbe!
      Si m-am observat in mod implicit pe mine insami, iar pe mine nu ma intereseaza ceva anume la un om, pe mine ma bucura ca Omul acela sa-si gaseasca Libertatea proprie de a se manifesta in orice fel si directie isi doreste el. Iar eu aceea ii dau, acea energie fara nicio intentie, intru in acea energie si-l potentez, il imputernicesc acolo unde are nevoie, eu EMIT si atat, de regula emit Iubirea de om, iar Omul acela ia exact ce are el nevoie si cat are! Energia Masa e esentiala, fii masa si ridic-o!

Crescandu-i Libertatea lui mi-o cresc mie, inaltand zborul lui mi-l inalt pe al meu! 
"Mie" si "lui" sunt simple concepte opreationale, "mine" - le care sunt se continua si se completeaza cu "tu"-ul care esti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aripi, cuvintelor tale, aici..