sâmbătă, 13 octombrie 2012

Framantare



Axioma: Intentia precede gandul precum Gandul precede cuvantul iar Cuvantul este deja fapta, Actiune asadar.

De vreme ce ai ajuns aici inseamna ca iti doresti sa-mi citesti gandurile, te rog doar tine cont de faptul ca desi Gandul meu e de undeva de mai sus decat mine eu fiinta il mijlocesc, deci gandul meu va fi asemeni mie. Fii ingaduitor, citeste totul cu ochiii inimii tale de cautator al luminii din el insusi si intrebator, asemeni mie. Nu exista adevaruri absolute, exista insa adevarul ultim al fiecaruia dintre noi. Dupa acela bajbai inca, pe acela imi doresc sa-l aflu.
Multumesc!

13.10.2012: Am banuiala ca intrezaresc acest Adevar insa pentru ca nu stiu sa-i dau un nume am sa-i spun Infinit, iar revelatiei traite de mine in legatura cu acesta am sa-i conturez o definiri in cuvinte (fara a avea pretentia ca e macar justa ori clara) astfel: sunt fiinta Infinita manifestandu-se Acum intr-o conditie (aparent) finita.
Dar SUNT infinita, am experimentat crampee din fiecare stare care-mi marturiseste infinitatea, omnipotenta, omniscienta, omniprezenta, stiu, simt! Si-mi mai trebuie doar un pas, pasul acela pe care nu reusesc inca sa-l fac, caruia-i pun frana cu necredinta "cum pot fi infinita!?"
Desi stiu atat de bine ca sunt...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aripi, cuvintelor tale, aici..