luni, 7 mai 2012

Unu

 

Unul

"Un calaret incepe sa fie bun
atunci cand e una cu calul sau

Un luptator atinge maestria
cand e una cu sabia sa

Un pictor reuseste sa dea viata panzei
numai cand e una cu pensula sa

Un barbat si o femeie
Pot manifesta Iubirea
doar cand sunt Unul....

Iata una din marile Taine ale Vietii."

vezi aici sursa 


             Cugetarii, fiecare dintre ii poate adauga la infinit, cred, cate un vers.
             Mie mi se pare deplina, simbolica si eterna.
             Daca macar unul dintre noi ar trece dincolo de separare, noi toti am deveni UNU si abia de acolo inainte am putea Creea.
             Sirului infinit de cautari in exterior i s-ar punea capat, astfel. Capat binelui in polaritate cu rau, capat eu-lui si tu-ului, capat suferintei si dragostei, despartilor si impacarilor, susului si josului, capat oglindirilor.
             Si astfel am trai REgasirea de sine, REintregirea fiintei, fiintarea in eternitate, dincolo de spatiu si de timp. Am asfla, astfel...cat de fericit o fi fost Dumnezeu cand a creeat copacii....
             Multumesc!








3 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Conform unei matematici divine, :), da, asa iese, UNU. Poate ca de aici dorul neostoit de a ne cauta, a ne uni si a redeveni doar unu deplin, rotund.
      Imbratisez sufletul frumos de floare rara, :)

      Ștergere

Aripi, cuvintelor tale, aici..