sâmbătă, 10 decembrie 2011

O noua zi


O noua zi
                                   versuri Horia Brenciu, Andreea Miclici


"Departe… undeva…
Aud zgomot de usi ce se-nchid.
Vad oameni ce-ar parea
Ca ascund tot ce simt.

Prin masti de carnaval
Ma privesc ochi ce nu pot visa.
Prin geamuri de cristal
Ochi… ce nu pot vedea .

Luminile se sting
Noaptea cade pe strazi…
Dar noul labirint
N-are Exit, ci garzi!
Pe tot ce-avem ne-am pus
O parola, un cifru, ceva…
Sub ele ne-am ascuns
Chiar… si inima!


Povesti ce dor,
Si pe care le stii,
Mai cred intr-un rasarit…
Mai sper ca-n zori
Va fi o noua zi,
O zi cum noi ne-am dorit.


Iubirile se scriu…
Ne-ntalnim intr-un spatiu virtual.
Ce pare-atat de viu,
Anonim si egal!


Azi nu mai stim de cand,
Stau inchise-ntre frig si fiori…
Dorinte ce n-ajung
Nici in vis uneori!


Povesti ce dor,
Si pe care le stii,
Mai cred intr-un rasarit.
Mai sper ca-n zori
Va fi o noua zi.


O zi cum noi ne-am dorit…
Las ieri… si azi… in urma mea
Caci, dupa noapte… nu uita,
Incepe-o noua zi. O noua zi!


Povesti ce dor,
Si pe care le stii,
Mai cred intr-un rasarit.
Mai sper, ca-n zori,
Va fi o noua zi.
O zi cum noi ne-am dorit…"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Aripi, cuvintelor tale, aici..